Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Virtual and Innovative Quality Management Across the Value Chain

Industry Insights, Case Studies and Best Practices
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang7015inWirtschaft
EUR73,95

Beschreibung

This book provides professionals and academics with a holistic and practical approach to virtual and innovative quality management (QM) throughout the business value chain. It describes how to manage the value change from the supply side combining all functions of the value chain and contains best practices in performance, particularly in the production, trading, service, and information industries. It explores such topics as integrated management systems (IMS), extended reality, artificial intelligence, and environmental social governance (ESG). Industry examples and case studies are used to reveal the diversity of opportunities for QM methodologies and principles. This book is an ideal guide for professionals and practitioners who wish to incorporate QM concepts to achieve a competitive advantage across all business functions.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-3-031-30091-2
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum09.06.2024
Auflage2023
Seiten244 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.18379465
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Reihe

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

Marc Helmold is full-time Professor at the IU International University (IU) at the campus in Berlin (Germany). He teaches Bachelor, Master and M.B.A. students in Quality Management, Lean Management, (Total), Strategic Management and Supply Chain Management. In parallel, he owns the consultancy MaHeLeanCon and supports international transactions and market entry strategies.