Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Technology Enhanced Learning: Quality of Teaching and Educational Reform

1st International Conference, TECH-EDUCATION 2010, Athens, Greece, May 19-21, 2010. Proceedings
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang53423inInformatik - EDV
EUR115,00

Beschreibung

It is a great pleasure to share with you the Springer CCIS proceedings of the First International Conference on Reforming Education, Quality of Teaching and Technology-Enhanced Learning: Learning Technologies, Quality of Education, Educational Systems, Evaluation, Pedagogies--TECH-EDUCATION 2010, Which was a part of the World Summit on the Knowledge Society Conference Series. TECH-EDUCATION 2010 was a bold effort aiming to foster a debate on the global need in our times to invest in education. The topics of the conference dealt with six general pillars: Track 1. Quality of Education--A new Vision Track 2. Technology-Enhanced Learning--Learning Technologies--Personalization-E-learning Track 3. Educational Strategies Track 4. Collaborative/ Constructive/ Pedagogical/ Didactical Approaches Track 5. Formal/ Informal/ and Life-Long Learning Perspectives Track 6. Contribution of Education to Sustainable Development Within this general context the Program Committee of the conference invited contributions that fall in to the following list of topics. Track 1: Quality of the Education--A new Vision - Teaching Methodologies and Case Studies - Reforms in Degrees - The European Educational Space - Academic Curricula Designs - Quality of Teaching and Learning - Quality and Academic Assessment - The School / University of the Future - Challenges for Higher Education in the 21st Century - New Managerial Models for Education - Financing the New Model for Education of the 21st Century - The Quality Milestones for Education of the 21st Century - Evaluation in Academia - The Role of Teachers - International Collaborations for Joint Programs/Degrees - Industry-Academia Synergies - Research Laboratories Management
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-3-642-13165-3
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Verlag
Erscheinungsdatum20.05.2010
Reihen-Nr.73
Seiten700 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenXXVIII, 700 p. 432 illus.
Artikel-Nr.3251171
WarengruppeInformatik - EDV
Weitere Details

Reihe

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

David Avison is Distinguished Professor of Information Systems in the Department of Information Systems and Decision Sciences (SID) at ESSEC Business School, Paris, France. He has published and edited over twenty leading texts on Information Systems.

Weitere Produkte von Herausgegeben:Lytras, Miltiadis D.

Weitere Produkte von Ordonez De Pablos, Patricia

Weitere Produkte von Uden, Lorna