Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Trust and Reputation Management Systems

An e-Business Perspective
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang53423inInformatik - EDV
EUR55,95

Beschreibung

This book provides an understanding of the core pillars of trust and reputation systems in electronic business settings. It presents the main existing methods and evaluates them from a managerial point of view. The book outlines the necessary technological environment without entangling the reader in too much technical detail. An implementation roadmap on a strategic and tactical level is given as well as guidance on linking trust and reputation management to existing information systems. Existing standards and solutions like recommendation systems, web services, semantic and big data technologies are put into context to prevent subverting efforts using false ratings, faked identities and other security issues. An outlook into recent and future developments completes the book.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-3-319-62373-3
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Verlag
Erscheinungsdatum05.09.2017
Auflage1st ed. 2018
Reihen-Nr.Systems
Seiten86 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenXII, 86 p. 17 illus., 2 illus. in color.
Artikel-Nr.14422466
WarengruppeInformatik - EDV
Weitere Details

Reihe

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

Denis Trcek is head of the Chair of Informatics and head of the laboratory of e-media at the University of Ljubljana, Slovenia. His research interest is in electronic business, information security and protection and in pervasive computing.