Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Little People, Big Dreams: Marie Curie
ISBN/GTIN

Little People, Big Dreams: Marie Curie

BuchGebunden
Verkaufsrang3968inEnglischspr. TB
EUR14,95

Beschreibung

Irish Times: "The kind of books that adults will covet and collect as well... The language and structure is simple enough for young readers, while a biographical timeline at the end of each book offers greater historical complexity"

In the Little People, Big Dreams series, discover the lives of outstanding people from designers and artists to scientists. All of them went on to achieve incredible things, yet all of them began life as a little child with a dream. The book follows Marie Curie, whose love of learning helped her to revolutionise the fight against cancer with her discovery of radium and polonium. This inspiring and informative little biography comes with extra facts about Marie's life at the back.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-1-84780-961-2
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Verlag
Erscheinungsdatum02.03.2017
Reihen-Nr.6
Seiten32 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.17731614
WarengruppeEnglischspr. TB
Weitere Details

Reihe

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

Mª ISABEL SÃ NCHEZ VERGARA, born in Barcelona, Spain, is a writer and creative director in constant search of new concepts for children's books. Working for more than fifteen years for clients in top advertising agencies, her books combine creativity with learning, aiming to establish a new and fresh relationship between children and pop culture.