Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Storytelling
ISBN/GTIN

Storytelling

The Presenter's Secret Weapon
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang165381inWirtschaft
EUR41,95

Beschreibung

Have you ever seen a great presenter, up on stage or in a meeting, and wondered what makes them so good? Have you noticed the way they engage and inspire the audience?Have you ever wished you could do that? Now you can!This book reveals the presenter's secret weapon and puts it in your hands:Storytelling.It shows you how to stop reading slides and start telling stories that make an impact in any business situation. It's packed with techniques and examples that you can start using today.John Clare has been telling stories for more than 40 years. He's been a journalist, documentary maker and a presentation coach to some of the world's biggest companies. This book gives you the benefit of all that experience.Your presentations will never be the same again.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-1-78955-235-5
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum06.09.2018
Seiten210 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.24277786
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

John Clare has spent more than 40 years telling stories. First as a journalist on TV and newspapers in the UK, then as an award-winning documentary maker, and for the past 25 years as a communication and presentation coach. He works with companies, senior leaders and academics all over the world, helping them to produce and deliver presentations that inform, engage and inspire.He is the chief executive of LionsDen Communications. Based in London, UK, his clients range from global corporations to start-ups. He works across all sectors but has an international reputation in healthcare and pharmaceuticals. He is the author of a number of other books on communication, presentation skills and the media.