Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Analytics, Innovation, and Excellence-Driven Enterprise Sustainability

BuchGebunden
Verkaufsrang165381inWirtschaft
EUR153,99

Beschreibung

This book offers a unique view of how innovation and competitiveness improve when organizations establish alliances with partners who have strong capabilities and broad social capital, allowing them to create value and growth as well as technological knowledge and legitimacy through new knowledge resources. Organizational intelligence integrates the technology variable into production and business systems, establishing a basis to advance decision-making processes. When strategically integrated, these factors have the power to promote enterprise resilience, robustness, and sustainability.
This book provides a unique perspective on how knowledge, information, and data analytics create opportunities and challenges for sustainable enterprise excellence. It also shows how the value of digital technology at both personal and industrial levels leads to new opportunities for creating experiences, processes, and organizational forms that fundamentally reshape organizations.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-1-137-39301-2
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum22.04.2017
Auflage1st ed. 2017
Seiten288 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.13180752
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Reihe

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

Stavros Sindakis holds a PhD in Strategy, Enterprise and Innovation from Portsmouth University, UK and is currently Assistant Professor of Management at the American University in Dubai. His principal research interests lie in innovation and development of new customer-oriented services and exploitation of entrepreneurial opportunities in the knowledge intensive industries. His main academic contributions relate to Innovation and Enterprise Excellence, Organizational Sustainability and Growth, and Coopetition and Entrepreneurship.

Elias G. Carayannis is Full Professor of Management Science in the School of Business and Public Management; Director of Research on Science, Technology, Innovation and Entrepreneurship in the European Union Research Center; and co-Founder and co-Director of the Global and Entrepreneurial Finance Research Institute (GEFRI) at the School of Business, George Washington University, USA. He has published more than forty refereedjournal articles and two books, The Strategic Management of Technological Learning and Idea Makers and Idea Brokers.

Weitere Produkte von Carayannis, Elias G.

Hrsg.