Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Social Influences on Romantic Relationships
ISBN/GTIN

Social Influences on Romantic Relationships

BuchGebunden
Verkaufsrang51200inPsychologie
EUR119,00

Beschreibung

How do we choose a partner to initiate a relationship with, and what makes us stay in a given relationship over time? These questions are most often pursued by scholars with an emphasis on the internal thoughts, feelings, and motivations of individual decision-makers. Conversely, this volume highlights the importance of considering external influences on individual decision-making in close relationships. Featuring contributions from internationally renowned scholars, the volume is divided into two interrelated sections. The first section considers global and societal influences on romantic relationships and the second focuses on social network and communicative influences on romantic relationships. Taken together, this collection helps us to better understand how external factors influence the internal machinations of those involved in intimate relationships.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-1-107-02936-1
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum25.05.2016
Seiten222 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.33663629
WarengruppePsychologie
Weitere Details

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor