Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Understanding Reading Development
ISBN/GTIN

Understanding Reading Development

BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang81415inErziehung - Bildung
EUR72,95

Beschreibung

This book focuses on how to understand reading processes and what it means to develop reading comprehension. With a wide-ranging theoretical basis, the author makes new connections between work in critical theory, cognitive psychology and literacy.




Key features include:

} how and why we read

} evaluating response to reading

} a whole-school approach to developing reading.



This book is highly recommended to teachers, literacy coordinators and students and lecturers of masters and doctoral programmes with a reading or literacy focus.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-0-7619-4251-1
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum01.01.2004
Seiten216 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.10794238
Weitere Details

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

Colin Harrison is Professor of Literacy Studies in Education at the University of Nottingham. His work is well known in the United Kingdom, USA, Canada, Australia and New Zealand. He is a former president of the UK Reading Association, and was a founder editor of the Journal of Research in Reading.


He has been commissioned by the Scottish Office and by the UK government to write reviews of research in order to strengthen national initiatives whose intention is to have literacy policy firmly grounded in research.