Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Bullying in Schools
ISBN/GTIN

Bullying in Schools

How Successful Can Interventions Be?
BuchGebunden
Verkaufsrang81267inErziehung - Bildung
EUR134,30

Beschreibung

Bullying in Schools is the first comparative account of the major intervention projects against school bullying that have been carried out by educationalists and researchers since the 1980s, across Europe, North America and Australasia. Working on the principle that we can learn from success as well as failure, this book examines the processes as well as the outcomes, and critically assesses the likely reasons for success or failure. With contributions from leading researchers in the field, it is an important addition to the current debate on tackling this distressing problem.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-0-521-82119-3
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum30.11.2009
Seiten356 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.10903913
Weitere Details

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

Peter K. Smith is Professor of Psychology and Head of the Unit for School and Family Studies at Goldsmiths College, University of London. He is the editor of Violence in Schools: The Response in Europe (2003) and co-editor of several other books on bullying in schools including The Nature of School Bullying: A Cross-National Perspective (1999). Debra Pepler is Professor of Psychology at York University, Toronto, Canada and Senior Research Associate at the Hospital for Sick Children. She is co-editor of The Development and Treatment of Childhood Aggression and the recent volume, The Development and Treatment of Girlhood Aggression. Ken Rigby is Adjunct Associate Professor of Social Psychology at the School of Education, University of South Australia. He is the author of Bullying in Schools and What to Do About It (1997), Stop the Bullying: a Handbook for Schools (2001) and New Perspectives on Bullying (2002).