Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
International Marketing in the Fast Changing World
ISBN/GTIN

International Marketing in the Fast Changing World

E-BookEPUBDRM AdobeE-Book
Verkaufsrang165381inWirtschaft
EUR126,50

Beschreibung

Volume 26 of Advances in International Marketing is devoted to a set of papers that attempt to develop new knowledge or refine the existing knowledge to account for the emerging international marketing issues in a fast changing world. These include topics such as dynamic capabilities of international marketers, entrepreneurial orientation, rise of emerging markets MNCs, cultural and institutional distances, organizational learning and knowledge transfer in MNCs, and international marketing strategies in fast changing environments. Collectively, the papers in Volume 26 shed significant light on many emerging issues and form a solid foundation for future research.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781785602320
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
Epub-TypEPUB
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum03.11.2015
SpracheEnglisch
Dateigröße2426 Kbytes
Artikel-Nr.35747849
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Bewertungen