Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Computer Animation and Simulation '96

E-BookPDF1 - PDF WatermarkE-Book
Verkaufsrang53350inInformatik - EDV
EUR54,99

Beschreibung

The 14 papers in this volume vividly demonstrate the current state of research in real-time animation. Half of the papers are dedicated to algorithm allowing the real-time animation of complex articulated structure in particular (humans, legged robots, plants) and of dynamic scenes in general. The proposed approaches cover from motion capture to motion reusability which are essential issues for high-end applications as 3D games, virtual reality, etc.Other topics treated are motion management for fast design of realistic movements, 2D and 3D deformations, and various optimization techniques for simulation (adaptive mass-spring refinement, huge particule systems).
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783709174869
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
Epub-TypPDF
Format Hinweis1 - PDF Watermark
FormatE107
Erscheinungsdatum06.12.2012
Auflage1996
Seiten225 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenX, 225 p. 197 illus., 152 illus. in color.
Artikel-Nr.35405007
WarengruppeInformatik - EDV
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor