Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Crossover Pedagogy
ISBN/GTIN

Crossover Pedagogy

A Rationale for a New Teaching Partnership Between Faculty and Student Affairs Leaders on College Campuses
E-BookPDFKopierschutz: DRM, Lesegeräte: PC/MAC/eReader/TabletE-Book
Verkaufsrang81260inErziehung - Bildung
EUR62,33

Beschreibung

As authors, we are convinced that the time has finally arrived in academe for an extensive, experience?based, firsthand, seamless examination of what we are calling crossover pedagogy. There is no book?length examination of facultystudent affairs administrators collaboration in the academic realm anywhere. Nobody has yet to produce a case?based, hands?on, book?length treatment of how (and why) faculty and student affairs administrators can co?teach, co?author, and co?consult with one another as co?equal educators and campus leaders-with each group complementing the other in terms of their special skills, knowledge, background, and experiences. Without coming to practical terms with the case for collaboration that the above authors make, the why rationale developed in these publications on the topic of faculty?administrator collaboration (sometimes referred to as &quote;blended&quote; efforts) around the teaching?learning venture is lost in the logistics of technical policy issues and challenges.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781681235868
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
Epub-TypPDF
Erscheinungsdatum01.07.2016
Seiten183 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigröße972
Artikel-Nr.16734693
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Weitere Produkte von Jang

Weitere Produkte von J., Jennifer J.

Weitere Produkte von C., Patricia