Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Cognitive Activation in the Mathematics Classroom and Professional Competence of Teachers

Results from the COACTIV Project
E-BookPDFKopierschutz: Wasserzeichen/DRM, Lesegeräte: PC/MAC/eReader/TabletE-Book
Verkaufsrang81267inErziehung - Bildung
EUR149,79

Beschreibung

This work reports the findings of the Professional Competence of Teachers, Cognitively Activating Instruction, and Development of Students´ Mathematical Literacy project (COACTIV). COACTIV applies a broad, innovative conceptualization of teacher competence to examine how mathematics teachers' knowledge, beliefs, motivational orientations, and self-regulation skills influence their instructional practice and teaching outcomes In this project data was collected on various aspects of teacher competence and classroom instruction from the perspective of both the teachers themselves and their students. Moreover, it gauges the effects of these teacher characteristics on student learning, as indexed by the progress students in each class. Questions addressed in the study which are reported in this volume include: What are the characteristics of successful teaching? What distinguishes teachers who succeed in their profession? How can the quality of instruction be improved?
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781461451495
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
Epub-TypPDF
Erscheinungsdatum01.07.2013
Seiten378 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigröße5527
Artikel-Nr.7286622
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Weitere Produkte von Baumert, Jürgen

Weitere Produkte von Blum, Werner

Weitere Produkte von Klusmann, Ute

Weitere Produkte von Krauss, Stefan

Weitere Produkte von Baumert, Jürgen

Hrsg.

Weitere Produkte von Blum, Werner

Hrsg.