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Das Originale der Kopie

Kopien als Produkte und Medien der Transformation von Antike
E-BookPDFKopierschutz: Wasserzeichen/DRM, Lesegeräte: PC/MAC/eReader/TabletE-Book
Verkaufsrang113196inGeschichte
EUR144,95

Beschreibung


The intention of this volume is to investigate into the dimensions of the cultural practice of the copying of ancient art. Copies as the primary the original? that claims to be the secondary are the motor of a range of processes of cultural exchange in which highly varied content and messages were traded and communicated. As products and media of the transformation of antiquity, copies bring to life the circumstances of a seemingly simple reception of antiquity.



Tatjana Bartsch, Marcus Becker, Horst Bredekamp und Charlotte Schreiter, Humboldt-Universität zu Berlin.
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Weitere ISBN/GTIN9783110225457
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
Epub-TypPDF
Erscheinungsdatum01.07.2010
Seiten358 Seiten
SpracheDeutsch
Dateigröße7698
Artikel-Nr.1667230
WarengruppeGeschichte
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Autor


Tatjana Bartsch, Marcus Becker, Horst Bredekamp und Charlotte Schreiter, Humboldt-Universität zu Berlin.

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