Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

The vignette as an exercise in perception / beta ni s s ni

On the professionalisation of educational practices / pi s GammaGamma s Gamma ni pi GammaGamma mi pi s pi d Gamma Gamma d s
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang25829inErziehung - Bildung
EUR36,95

Beschreibung

Pedagogical work requires the willingness to engage with new situations and with people in their diversity. This book does not offer any simple recipes, but a gentle approach to important steps towards professionalisation in the teaching profession. These lead via an open attitude of perception and the inclusion of corporeality to an insight into how learning and teaching processes can be understood in a new or different way. With vignettes and examples from different pedagogical fields, the theoretical concepts are presented and reflected on their application.The book contains an English-language and a Greek-language version.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-3-8474-2715-5
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum16.01.2023
Reihen-Nr.12397
Seiten112 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.17722679
Weitere Details

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

Evi Agostini, is a professor at the Centre for Teacher Education and the Faculty of Philosophy & Educational Science, University of Vienna, Austria. Hans Karl Peterlini, is a professor the Institute for Educational Science and Educational Research, University of Klagenfurt, Austria.
Jasmin Donlic, is a professor at the Institute for Educational Science and Educational Research, University of Klagenfurt, Austria.
Verena Kumpusch, works as research assistant at the Institute of Educational Science and Educational Research, University of Klagenfurt, Austria.
Daniela Lehner works as research assistant at the Institute of Educational Science and Educational Research, University of Klagenfurt, Austria.
Isabella Sandner works at the Institute of Educational Science and Educational Research, University of Klagenfurt, Austria.