Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Generalized Kernel Equating with Applications in R
ISBN/GTIN

Generalized Kernel Equating with Applications in R

BuchGebunden
Verkaufsrang6489inPsychologie
EUR119,00

Beschreibung

Generalized Kernel Equating is a comprehensive guide for those aiming to master test score equating. This book introduces the Generalized Kernel Equating (GKE) framework, providing the necessary tools and methodologies for accurate and fair score comparisons.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-1-138-19698-8
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum25.10.2024
Seiten272 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.46099041
WarengruppePsychologie
Weitere Details

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

Marie Wiberg is professor in Statistics with specialty in psychometrics at Umeå University in Sweden. She is the author of more than 60 peer-review research papers and have edited nine books. Her research interests include test equating, large-scale assessments, parametric and nonparametric item response theory and educational measurement and psychometrics in general.

Jorge González is associate professor at the Faculty of Mathematics, Pontificia Universidad Católica de Chile. He is author of a book and several publications on test equating. His research is focused on statistical modeling of data arising from the social sciences, particularly on the fields of test theory, educational measurement, and psychometrics.

Alina A. von Davier is the chief of assessment at Duolingo, and the Founder of EdAstra Tech. She has received several awards, including the ATP's Career Award, the AERA for signification contribution to educational measurement and research methodology award, and the NCME annual award for scientific contributions. Her research is in the field of computational psychometrics, machine learning, assessment, and education.