Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Handbook of Personalized Persuasion
ISBN/GTIN

The Handbook of Personalized Persuasion

Theory and Application
BuchGebunden
Verkaufsrang51188inPsychologie
EUR281,20

Beschreibung

The Handbook of Personalized Persuasion provides the most comprehensive and state-of-the-art review of the expansive literature on personalized messaging in persuasion.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-1-032-46195-3
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum06.02.2025
Seiten456 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.46191977
WarengruppePsychologie
Weitere Details

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

Richard E. Petty, PhD., is a Distinguished University Professor of psychology at The Ohio State University. Petty's research focuses broadly on the situational and individual difference factors responsible for changes in beliefs, attitudes, and behaviors. Much of his current work examines the implications of the Elaboration Likelihood Model of persuasion for understanding prejudice, consumer choices, political and legal decisions, and health behaviors.

Andrew Luttrell, PhD., is an Associate Professor of psychological science at Ball State University. His research centers on people's opinions, including when and how those opinions change. In particular, he is interested in what happens when people moralize their opinions and how moral persuasive rhetoric can sometimes be compelling and sometimes backfire.

Jacob D. Teeny, PhD., is an Assistant Professor of marketing at Northwestern University, specializing in the psychology of social influence. Specifically, he researches the factors that lead people to try to persuade others, the elements in a message or advertisement that make it more persuasive, and how the norms underlying society influence people's everyday opinions.

Weitere Produkte von Luttrell, Andrew

Hrsg.

Weitere Produkte von Teeny, Jacob D.

Hrsg.