Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Inside the Contemporary Conservatoire
ISBN/GTIN

Inside the Contemporary Conservatoire

Critical Perspectives from the Royal College of Music, London
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang63560in587
EUR49,95

Beschreibung

Drawing on the expertise of a wide range of professionals, Inside the Contemporary Conservatoire: Critical Perspectives from the Royal College of Music, London presents fresh perspectives on the work of music conservatoires today through an in-depth case study of the Royal College of Music (RCM), London.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/EAN978-1-032-25105-9
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum04.02.2025
Seiten272 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.46191912
Warengruppe587
Weitere Details

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI FÜR BESTELLUNG AB 20 EUR!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 30 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel innerhalb 48 Stunden versandfertig. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.
Achtung Schulartikel (Lehrbücher/Lösungshefte) können eine längere Lieferzeit haben.

Bewertungen

Autor

Colin Lawson was Director of the Royal College of Music from 2005 to 2024. He has an international profile as a period clarinettist and has published widely on performance and performance practice.

Diana Salazar is Director of Programmes at the Royal College of Music. A conservatoire trained flautist and composer, her research interests combine practice research in electroacoustic composition with exploration of conservatoire pedagogies and technology-enhanced learning in higher music education. She is a founder of the Global Conservatoire consortium.

Rosie Perkins is Professor of Music, Health, and Social Science at the Royal College of Music. She leads the RCM's Master of Performance Science programme and has published extensively on music and mental health, including musicians' career development.