Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Marketing Management
ISBN/GTIN

Beschreibung

Marketing Management challenges the traditional view of marketing as a function, considering it instead as a series of processes pervading the entire organization and involving most personnel as part-time marketers. The authors argue that every company or institution must manage four main processes: strategic positioning, market intelligence, value creation and value generation.

Adopting a global approach, the book focuses on value creation and introduces students to the tools of the marketing mix in a process oriented manner.

New to this edition:
- New coverage of technology applications and developments and B2B marketing
- Consistent focus on value creation throughout
- More examples to illustrate theory
- Enhanced pedagogy including long case studies and exercises in every chapter

With its unique approach and international coverage, this book is essential reading for advanced undergraduate and postgraduate students of Marketing Management and will also appeal to MBA and other post-experience students.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9780230363670
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
Epub-TypPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum16.09.2017
Auflage2. Auflage
Seiten464 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigröße4557 Kbytes
Artikel-Nr.35705142
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Bewertungen

Autor