Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Mining, Modeling, and Recommending 'Things' in Social Media

E-BookPDF1 - PDF WatermarkE-Book
Verkaufsrang53423inInformatik - EDV
EUR43,99

Beschreibung

This book constitutes the thoroughly refereed joint post-workshop proceedings of the 4th International Workshop on Mining Ubiquitous and Social Environments, MUSE 2013, held in Prague, Czech Republic, in September 2013, and the 4th International Workshop on Modeling Social Media, MSM 2013, held in Paris, France, in May 2013.The 8 full papers included in the book are revised and significantly extended versions of papers submitted to the workshops. The focus is on collective intelligence in ubiquitous and social environments. Issues tackled include personalization in social streams, recommendations exploiting social and ubiquitous data, and efficient information processing in social systems. Furthermore, this book presents work dealing with the problem of mining patterns from ubiquitous social data, including mobility mining and exploratory methods for ubiquitous data analysis.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783319147239
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
Epub-TypPDF
Format Hinweis1 - PDF Watermark
FormatE107
Erscheinungsdatum24.12.2014
Auflage2015
Seiten151 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenIX, 151 p. 47 illus.
Artikel-Nr.35138113
WarengruppeInformatik - EDV
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor