Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Promoting Early Career Teacher Resilience
ISBN/GTIN

Beschreibung

Early career teachers experience both enormous challenges and meaningful possibilities as they embark on their teaching journeys. In this book, the stories of 60 graduate teachers are documented as they grapple with some of the most persistent and protracted personal and professional struggles facing teachers today.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781317595823
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
Epub-TypEPUB
Format HinweisDRM Adobe
FormatE101
Erscheinungsdatum27.08.2015
Seiten164 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigröße665 Kbytes
Illustrationen5 schwarz-weiße Abbildungen
Artikel-Nr.31733525
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Bruce Johnson is Emeritus Professor of Education at the University of South Australia.

Barry Down is the City of Rockingham Chair in Education at Murdoch University, Australia.

Rosie Le Cornu is an Adjunct Associate Professor of Teacher Education at the University of South Australia.

Judy Peters is an Adjunct Lecturer in the School of Education at the University of South Australia.

Anna Sullivan is a Senior Lecturer in the School of Education at the University of South Australia.

Jane Pearce is an Honorary Research Fellow in the School of Education at Murdoch University, Australia.

Janet Hunter is a Lecturer for the School of Education at Edith Cowan University, Australia.

Weitere Produkte von Le Cornu, Rosie