Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Handbook of Affect and Social Cognition
ISBN/GTIN

Handbook of Affect and Social Cognition

E-BookPDFKopierschutz: DRM, Lesegeräte: PC/MAC/eReader/TabletE-Book
Verkaufsrang51196inPsychologie
EUR79,09

Beschreibung

This book offers a comprehensive review and integration of the most recent research and theories on the role of affect in social cognition and features original contributions from leading researchers in the field. The applications of this work to areas such as clinical, organizational, forensic, health, marketing, and advertising psychology receive special emphasis throughout. The book is suitable as a core text in advanced courses on the role of affect in social cognition and behavior or as a reference for those interested in the subject.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781135670061
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
Epub-TypPDF
Erscheinungsdatum01.07.2012
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.21549429
WarengruppePsychologie
Weitere Details

Bewertungen

Autor