Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Das Einkaufssackerl ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Think Small: The Story of the World's Greatest Ad
ISBN/GTIN

Think Small: The Story of the World's Greatest Ad

E-BookEPUBDRM AdobeE-Book
Verkaufsrang165381inWirtschaft
EUR6,20

Beschreibung

The ad that started the Creative Revolution on Madison Avenue. Now analyzed more deeply than any other ad before.

In this first book on a single piece of advertising, copywriter and journalist Dominik Imseng dissects the ad considered the best of all time: "Think small" for the Volkswagen Beetle.

Based on extensive interviews with creative legends Julian Koenig, Bob Levenson and George Lois, as well as with Carl Hahn, head of Volkswagen of America from 1959 to 1964.

Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781483522142
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
Epub-TypEPUB
Format HinweisDRM Adobe
Verlag
Erscheinungsdatum05.03.2014
SpracheEnglisch
Dateigröße172 Kbytes
Artikel-Nr.16707651
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Bewertungen

Autor